2014年12月3日水曜日

get feelings


I knew it by a sixth sense.

We keep missing each other all the time.

Maybe we're not meant to be together.

I've thought about it a lot.

But, I still think its better to break up.

I won't be cynical anymore! I'm going to be positive,

and live my life the best I can.

2 件のコメント:

  1. はるちゃんー!わたしです!ももこです!実はこっそりブログ、拝見しておりました! あー。最後の一文、今の私にブッ刺さった。自分の人生ですもんね。なんか勝手にすっきりしました!ありがとうはるちゃん!

    返信削除
    返信
    1. ももたんー!読んでくれてたのか、こんな暗いブログ。笑 もうね。自分の人生は自分でしか責任を取れないから、前向きにやれることをやって、やらなかったことに後悔をしないようにしようって思ったよ。がんばろうね~!

      削除